welcome to my home

I want all of you to feel just like home whenever you enter my page, so enjoy your 'feels like home' in here and free to drop comments

Ke(tidak)pastian

Jan 15, 2007

Tahun 2007 telah datang, tapi masih saja seperti ada yang kurang...
Aku masih dilanda ketidakpastian... akan byk hal yang inapproriate for me to open such debate here in this blogpage...

Entah disadari ataupun tidak, unsur ketidakpastian ini seringkali lahir dan tumbuh seiring usia kehidupan – bahkan abadi tidak seperti adanya manusia. No that i wanna say ’uncertainty is our enemy’ but come to think of it... am all worn out! And this is just it... sometimes...

Know what?! I’ve been thinking to pass it all out... NO... NOT a suicide! Am thinking of something else... i wanna prepare myself for ANYTHING that comes right up... i feel like breaking free from the uncertainty.

Hey! I am a writer... at least for my own bite of history – or should i just point out her-story, lately at some points am due to giving up – which is an option i NEVER have in mind – since uncertainty is blocking my view... incessantly am just TIRED, do I really need it?

Oh, betapa kepastian sesungguhnya sangat dirindukan!

Saya kembali terusik ketika persis di atas kepala saya, waktu terbang… Tuhan! Mungkin saya harus ikut-ikutan meminta kepastian… pertama-tama akan nasib tulisan ini, kemudian masalah karier, lalu jodoh yang malah menjalin benang kusut… terus… terus… kepastian akan surga atau neraka! Ha ha ha…

Kalau saya tuhan, tidak akan mungkin saya mengabulkan permintaan atas kepastian…. :))

“Please dech, yang pasti-pasti aja!

0 comments:

Post a Comment